Kirjoittajakilta

• Mauri Virkkunen

1.4.2022 klo 19:20
    Tervehdys, kiltalaiset

Tuoreena kiltajäsenenä rohkenen ehdottaa killan jäsenille mahdollisuutta toimittaa omia kirjoitelmiaan erityiselle sivustolle. Sivusto olisi ns. aihevapaa, jolloin jokunen pöytälaatikkoversio voisi sitä kautta saada päivänvalon. Luonnollisesti kirjoittaja myös odottaa kommentteja, kannustusta, mutta myös kehittämisen tarpeita.

Tämä malli voisi olla alkajalle hieman helpompi tie julkisuuteen. Kuukausikohtainen teema saattaa aloittelijalle olla liian haastava, jolloin aloitus jo valmiista teksteistään voisi helpottaa omaa avaustaan.

terv. Mauri

• Tuula Seikkula

29.5.2023 klo 14:20
    Sivuille voisi lisätä toivomasi aiheen. Anu tai voivat varmaan sen lisätä.

• Tuula Seikkula

29.5.2023 klo 14:21
    Siis Anu tai Taru…

• Eero Peltoniemi

10.3.2024 klo 11:44
    Terveisiä Kauhavalta Eero Peltoniemi
    Katselen killan sivuja, on vähän opiskeltavaa ...
    Olen ammatiltani metsuri / rautatieläinen, työnjohtaja. Monipuolisesti kulttuuria harrastava harrastaja.
    Eläkeliiton jäseneksi olen liittynyt jo 80 luvulla. Osallistunut moniin Markku Hattulan ohjaamiin kursseihin.

Ehkä kerron itsestäni ja tekemisistäni myöhemmin enemmän.
    Kun oman yhdistykseni kulttuuriharrastukset ovat jostain syystä kuivuneet ja hiipuneet, olen löytänyt haastavia tehtäviä Kauhavalla jo 15 vuotta toimineen AIJJOOS - Hankkeen kerhoista. Voitte lukea Hankkeen nettisivuilta viimeisen, Kuntoutuksesta kertovan pakonani. Terveisin Eero
    .
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
luku- sekä arviointipiiri